30 PLUS supermarkten doneren samen minimaal 11.000 euro aan Daniel den Hoed Stichting voor genezing kanker

PLUS ondernemers Arnold Both en Rien Waardenburg maakten vandaag bekend dat zij 11.000 euro schenken aan de Daniel den Hoed Stichting. Dit bedrag haalden zij samen met 28 PLUS supermarkten in de regio Rotterdam binnen met een succesvolle lokale actie. Dit bedrag kan de komende weken verder oplopen, want de actie loopt nog.

Van 8 januari tot en met 18 februari 2018 krijgen klanten van deze 30 supermarkten bij verschillende actieproducten een exclusieve Rotterdam Big Shopper cadeau. Voor elke uitgedeelde tas wordt 25 cent uitgekeerd aan de stichting. De ondernemers doen er alles aan om dit bedrag in samenwerking met klanten en leveranciers te verhogen. Zo dragen de ondernemers fluwelen rode bolhoeden (van Daniel den Hoed), die omgekeerd als een collectebus fungeren. De twee ondernemers zetten samen met de andere PLUS ondernemers de actie op om een steentje bij te dragen aan de ziekte kanker waaraan jaarlijks meer dan 43.000 Nederlanders overlijden.

269330 plus 3 395fb4 large 1515503755
269331 plus 2 6f62a5 large 1515503755