PLUS helpt consumenten GENIETEN met nieuw gelijknamig magazine

Utrecht, 1 maart 2018 PLUS introduceert het magazine GENIETEN, dat is genoemd naar waar het in het leven om draait. Genieten! Genieten van goed eten en de leuke dingen in het leven. PLUS helpt daarbij door het geven van tips, maar natuurlijk mogen ook heerlijke recepten niet ontbreken.

273781 plus%20magazine%20genieten 550f20 original 1519911616

Moment voor jezelf

GENIETEN komt zes keer per jaar uit, heeft een oplage van 2,1 miljoen exemplaren en wordt huis-aan-huis verspreid. Het is niet zomaar een supermarktmagazine met recepten, maar bevat verhalen over goed eten en waarom dat belangrijk is. Het geeft kijkjes in de keuken van bekenden en onbekenden Nederlanders. En het geeft tips om de dagelijkse drukte een stukje behapbaarder te maken. Daarnaast brengt het blad achtergrondverhalen. Bijvoorbeeld over waar onze Fairtrade cacao vandaan hoe belangrijk het is om langzaam te eten.

Cecile van den Heuvel, marketingcommunicatie manager bij PLUS: “Met het nieuwe magazine willen we onze klanten elke keer weer een klein cadeautje geven. Een moment voor jezelf om heerlijk op de bank te genieten van dit magazine. Redactionele en inspirerende content staat centraal. Alles met als doel om de klant te inspireren van elke dag iets bijzonders te maken.”

Joyce Nieuwenhuijs, Brand Director bij Sanoma, de maker van GENIETEN: "Wij zijn trots om PLUS als vooruitstrevende supermarkt te helpen bij het verdiepen en uitdragen van hun visie op goed eten. Onze kracht is het bieden van relevante content, waarmee we de lezer raken. Dat PLUS voor redactionele relevantie als vertrekpunt kiest, getuigt van lef. Zo creëren we impact, en brengen we de consument in beweging.”

Ontbijt centraal in eerste nummer

Het eerste nummer heet ‘ klaar voor de start?’ en staat voornamelijk in het teken van ontbijten. Zo vertelt 24Kitchen-chef Miljuschka Witzenhausen hoe ze als alleenstaande moeder haar kinderen een goede start van de dag geeft en worden er tips gegeven hoe je elke dag anders kan ontbijten.