Duncan Hoy nieuwe CEO PLUS Retail

Duncan Hoy (45) wordt per 29 oktober de nieuwe CEO van PLUS Retail. Hij volgt hiermee Jan Brouwer op die deze functie tot 1 juli jongstleden vervulde.

Kees Wantenaar, voorzitter van de Raad van Commissarissen: “Wij zijn zeer verheugd dat we Duncan Hoy kunnen introduceren als nieuwe CEO van PLUS Retail. Met Duncan hebben wij iemand aan boord met ruime ervaring in zowel strategisch management, e-commerce als food-retail. Wij kijken ernaar uit om te zien hoe hij zijn kennis en kunde gaat inzetten om PLUS mee te nemen naar de volgende fase en wensen hem daarbij alle goeds.”

Duncan Hoy heeft zin in de nieuwe uitdaging: ”Ik kijk er zeer naar uit om deel uit te maken van het PLUS team en de succesvolle koers verder voort te zetten en te versterken. In mijn vorige functies heb ik met veel plezier gewerkt met zelfstandige ondernemers. PLUS is dé supermarktorganisatie van en voor zelfstandige ondernemers en ik verheug me dan ook op samenwerking met de PLUS ondernemers.”

287899 ceo%20plus%20retail%20 %20duncan%20hoy d89214 original 1534774555

Duncan Hoy is sinds juni 2016 als managing director Large Stores werkzaam bij het beursgenoteerde Tesco in Engeland. Hiervoor was hij sinds juli 2013 directeur Winkeloperatie bij Jumbo en van 2008 tot 2013 bekleedde hij bij C1000 diverse functies in marketing en winkeloperatie. Daarvoor was Duncan werkzaam bij strategisch adviesbureau McKinsey.